det är så synd att du är så söt!

hej!
efter att ha spenderat närmare tio timmar i skolan och sedan tränat i en timme har jag nu en rejäl huvudvärk och ett långt rivsår på benet som svider!
detta är bevisen jag har väntat på, man SKA inte springa orientering!!
ingen franska idag så ingen redovisning, istället blev det en skylt!
dock satt jag kvar två timmar efter skolan i syslöjden, och jag lovar så effektiv som jag var på de två timmarna
 har jag inte varit i skolan på två år!
nu sitter jag iaf och taggar spexfoto imorn, jobbar på att få fram allt som ska med!
kanske skulle man plugga lite so med? vi får se!
jag funderar också på hur jag ska få ihop pengar till en onepiece.....
jaja! nu ska jag lägga bort datorn!
puuuusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0