she's got a litte book of conspiracies right in her hand.

heeej!

fan vad förvirrande att vara ledig på en måndag, jag var heeelt övertygad om att det var måndag när jag vaknade i morse!
ja i själva verket är det ju då tisdag och det är ju en rättså chill dag.
sally hade något allmänt cp-ryck idag och det är ju alltid kul!
och fickvärldens sötaste sms från pojken ;)
engelska provet; två påäng från mvg, faaan!
jag vet man ska inte gnälla över ett vg+ men jag hade behövt ha mvg..

så efter dagen i skolan ska jag nu se om jag kan hitta något att äta och sen slå mig ner i sängen med datan i knät
 för att göra färdigt mitt SO arbete whitch is due tomorrow!!
 men först ska jag hacka pappas facebook...

puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0