next to you.

okej. så jag orkade inte blogga denna veckan heller. aaalldeles för jobbigt för mig! överskattat.. ;)
jamen det jag kan säga är väl att jag och suel har fyra månader idag, kanon!
och gårdagen och fredagskväll för den delen med har varit riktigt härliga! tack atta som varit med,
speciellt amanda och andree som jag knappt blivit av med på hela helgen ;)
en del låtar som alla borde lyssna på kommer med!

Jaeson Ma – Love - Feat. Bruno Mars
Black Face – African Queen - Radio Edit
Amos Lee – Keep It Loose, Keep It Tight
Chris Brown featuring Justin Bieber – Next To You
Skylar Grey – Coming Home
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
Snook – Kommer ifrån
Snook – Mister Cool
Bruno Mars – Marry You
Bruno Mars – Grenade
Bruno Mars – The Lazy Song
det är då detta som går på repeat i mina högtalare!
en liten extralåt tillägnat johan och mackan:
James & Karin – Jag Kånner En Ko
alla borde med lyssna på uhn tiss baby men jag kan inte hitta den ;)
tack för mig då! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0