It's all about respect, dude!

jaha, hemma igen. skippade sistalektionen, mår skit. att folk inte kan fatta att man måste ha lite respekt för varandra! ja jag brukar vara stark. jag brukar kunna ta massa skit, och bara kasta tillbaka den. jävlas, skälla, säga ifrån. men ibland blir det för mycket TILL-OCH-MED-FÖR-MIG! och när en människa inte kan se att jag redan har fått för mycket. att jag redan har lyssnat på för mycket som jag inte ville höra. när någon inte kan se det utan bara fortsätter trigga och trigga och trycka på varenda svag punkt och knapp ända tills jag bryter ihop och gråter och inte ens DÅ slutar, då är det något som inte står rätt till. när jag lämnar rummet i tårar och bakom mig hör jag, jaaaaa nu lipar hon! back off för fan. 
och det som fick mig att må dåligt redan innan? fyfan jag är så trött på att lyssna på det. JA OKEJ TACK DÅ VET JAG! vad fan ska göra åt saken menar du!? ååååååååååhhhh! det är ju inte som att jag kan säga något heller, då tror du bara att jag är okänslig och inte bryr mig längre. men det inte sant
men tillslut kommer jag till en gräns när jag inte vill veta mer. när huvudet håller på att sprängas och jag inte vill träffa en människa till. och när jag då får höra det och sen bli triggad och triggad. när en människa inte kan se att det är nog, att jag har fått för mycket skit redan. då orkar jag inte längre vara stark. då får tårarna rinna och huvudet dunka. då låter jag allt rinna över, och chansen är stor att jag skriker och slår.
det sjuka är att jag lär vara på bra humör imorgon igen.
kalla mig gärna falsk om det är det du tycker att jag är,det tänker jag inte ta åt mig av. det är bara såhär min kropp reagerar när det har blivit för mycket.
och då måste jag jobba på att vara stark igen för att inte tappa all respekt för mig själv, och tappa vem jag är.
så resten av denna dagen ska jag hinna; ta en dusch, tänka och gråta. lyssna på musik, äta vad som helst som är onyttigt som jag kan hitta i köket och sen ligga framför tv,n.
ha det fint.

I dare you to callange me, you'll be beggin for mercy, please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0