HOPPAS DU ÄR NÖJD NU JOHNNYBOOI!

efter att ha kämpat med mitt SO arbete i ca en och en halv timme och sedan även en halvtimme med att lyckas mejla alltsammans till mig själv (vilken var den svåra biten) skrev jag till mig själv i mejlet;
"är inte allt med här nu ska min dator dö en plågsam död."

jag skulle vilja tacka Hrvoje Marina för att han hjälpt mig med arbetet och för
stödet när jag höll på att slänga min dator i väggen.
han äger 1.7% av rättighetena till detta SOarbete.

(pappa är inte helt nöjd med att jag kallar datorn "min" då mina småsystrar också får en liten glimt av den emellanåt och då äganderätten efter många om och men tillfaller honom själv, med tanke på att han betalat den. när detta nu är klargjort är han nöjd och lämnar rummet.)
 
NU GÅR JAG VIDARE MED MITT LIV!
puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0