Honey, I'm hoome!

heej!
nu är jag hemma igen från ett toppenläger med konfirmanderna!
jag mår en aning jätteilla med tanke på hur mycket godis, chips, popcorn, jordnötspinnar, läsk osv som jag har krängt...
meen vi har haft skitkul med femkamp, lekar, bastu, musiik, kortspel, melodifestivalen osvosv.
för övrigt var melodifestivalen en fuckin skandal, ERIC SAADE!?!? jaja han är SKITSNYGG (!) men låtten var vär-de-lös!
och min älskade brolle hamnade SIST!? sverige, jag har tappat all respekt för er.
en stor höjdpunkt på helgen var iaf när max sminkade basse, bilder kommer när jag snor dom från amanda!
tyvärr är -96orna inte alls lika galna och vilda som vi var så vi fick ju stå för allsången, utsmygandet och farten!
iaf, tack till amanda linnea ida mimmi pauline max basse och alla konfirmander som gjort detta till en grym helg!
(sanna och sanja, ni var SAKNADE!)

puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0