..

jaha okej! där ser man.. alltså.. ja då vet jag! tack för uppdateringen du, får mig bara att må ännu bättre ska du veta. mm mysigt för dig. ja verkligen kanon! jajo känns skitbra att höra. underbart. verkligen. ja jag vet, synd det där. nej men jag klarar mig. javisst. ja asså jag h.. nej nu ville du prata igen ja.. mm jo jag fattar. jaa verkligen jobbigt. inte lätt! men asså du kunde ju..! nej inte det nej.. mm jaja klart. ja skönt att du mår bra ändå. ja ditt liv låter super. fint för dig. men du? janej.. ja nej jag förstår, det är okej. jaa. mm. ja? visst, självklart! ja okej, nej jag vet inte.. men tyvärr! nej jag är med.. jaha okej vad skönt! aa så det är..? bra! men jag menar.. nej. ja. nej. nej. nej det är klart. nej. jaha okej, men det gör vi. absolut..! okej då.. okej kanon, nej verkligen prima! jag? ja asså.. du vet.. det är.. jaha! okej förlåt, men vi hörs väl då.
mm.
godnatt då.

Kommentarer
Postat av: ebba !

sv: det ska jag ha! :) snart..

2011-03-21 @ 21:47:06
URL: http://ebbafolkessonblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0