tisdag

*klara av första skoldagen på vårterminen, CHECK!
helt okej chill dag. ny kille i klassen, alltid trevligt med tanke på att det inte kommit någon ny sen.. jag!? men aa det var bara bra!
eftermiddagen spenderades hos ida tillsammans med amanda, en syltmacka och varm oboy. (hälften utspilld på bordet)
och nu ikväll har jag varit och lyssnat på den högst inspirerande Paolo Roberto i vår lilla kyrka, och det var helt kanon, riktigt bra var han! och i gott sällskap av allra käraste amanda kling! :D
imorn blir det väl skola igen, har ett och ett annat betyg att diskutera... kulkul.

åh och just det! på måndag har min kära mamma bokat in mig och henne på ett spinningpass! Jippi...!


"bring it on din jäkla lilla räka!"
och med det säger jag godnatt för idag, ses imorn igen!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0