måndag -mina änglar.

jag skulle vilja tillägna detta inlägget till mina fina underbara vänner. nya som gamla, tjejer som killar.
ni är inte många som jag står sådär supernära men ni är några, handplockade och ni är dom alldeles, alldeles bästa.
som världens finaste chokladpraliner.
dom som finns där i vått och torrt, som jag kan prata med allt om.
dom som kan prata med mig om allt, som jag skulle ta en kula för, och de skulle göra detsamma för mig.
ni är de bästa man kan hitta på denna jord och det är därför jag älskar er så mycket.
jag behövde er igår jag behöver er idag och jag behöver er imorgon, och för alltid.
ni betyder allt för mig, utan er är jag inget och jag är så otroligt lycklig att jag mött er.
ni är de vackraste som finns och ni får aldrig, aldrig lämna mig.
mina änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0