måndag - du kan ju inte greja en studs om du inte ens kan säga en studs!

tjaaaah!
WOW vilka härliga dagar jag har haft!
nyår var kanon, tack alla som var där och gjorde det awesome!
vad har jag gjort sen dess? inte mycket asså..!
igår var det mini-släktkalas hos farmor och farfar, ingen höjdare. men som vanligt smet jag tidigare och gick och träffade ebbiiiiz! haha fan vad bäst du är bruden! ;) hon sov här inatt med! CRAYZ natt med en En Woppsi-Doppsi, Lopp-Di-Loppsi, Alli-Hoppsi-sång! :D
idag tar jag med mig min siamesiska tvilling på en tur till osby, ska köpa matta till mitt nya rum, för snart flyttar vi! :D men först ska det mååålas så alla frivilliga, bara kom och hjälp till!
& imorgon åker jag till louise! :D kulkul!

puss och kram tills nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0