onsdag.

hej folket!
bara så ni vet så är jag, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt lycklig! jag har haft ett skitkul dygn
med mycket skratt skrik och glädjetårar,
ja hela lovet har hittils varit kanon!
gårdagskvällen bjöd på hamburgare, kortspel, mörkgömme och jäkligt trevliga övernattare!
en resa till växjö för lite härlig shopping med min bästavän idag gjorde BARA saken bättre!
efter att ha inhandlat en hel del sommarkläder kan jag inte längta mer till sommaren!
oh my god, livet leker!
snart börjar ju dock skolan igen och tar bort lite av den där friheten som just nu gör livet lätt att leva men,
så länge jag har min underbara pojkvän och mina fina vänner klarar jag mig utmärkt!
nu sitter jag med datorn i knäet och csi på tvn medan ebba ligger och sover på madrasserna på golvet,
och snart sa jag med hoppa in i drömmarnas land!
först slänger jag in några bilder på dagens köp!
puss på er.

även: vit spetströja från monki
rosa tröja med grå prickar från åhlens
blommig bh från monki och svar bh från h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0