måndag.

första dagen i skolan efter sportlovet, CHECK!
det gick väl helt okej tycker jag, fick ju träffa ett par saknade kompisar om inte annat!
rätt sega lektioner men efter skolan gick jag sally och sanna till ikea och fikade och träffade nellie :)
världens sötaste unge på kanske två år,
satt i restaurangen och vinkade och kastade slängkyssar till oss!
vid sju var jag och mamma på spinning som vanligt! rrriiktigt jobbigt var det!
träffade flera oväntade människor men inte den jag ville.....

idag är sista dagen av februari så imorn tycker jag att det kan bli vår! :)

innan jag stänger datorn för idag vill jag hälsa till Amanda som jag hoppas hittar in här snart
 och världens bästa mattelärare/kyrk-människa-sakimak Johan Grimberg, Hejhej! :D

kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Grimberg

Tack för hälsningen! Hoppas du får en trevlig helg!

2011-03-11 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0