you take the fool out of my cool.

äsch, jag tänkte att jag struntar i biologin idag och drar en runda till vårdcentralen istället för ett par blodprov,
och dyker upp någon gång efter det!? jaa det låter som en bra plan!
 jobbigt liv att jag måste vara fastande fram tills dess bara.. HUNGRIG!!
men det betydde iaf att jag fick dra mig lite längre än valigt i morse när jag vaknade i ebbas säng..
 (jaa jag fick sängen, den störda ungen ville ligga på madrassen på golvet!!)
kollade på en jävligt spännande match igårkväll med ebba, men tyvärr blev det förlust för älmhult med 5-6.
jävligt synd efter en så bra match!
nej nu ska jag.. jaa vänta på att tiden ska gå!

puss hej, ha det bra i skolan utan mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0