talking to me to.

hej!
jaha, blogga igen då.. inget speciellt att skriva, en vanlig dag bland alla andra vanliga dagar, en i mängden liksom.
musikprovet idag, gick okej! var lätt, och grymt underhållande! RockOla in our hearts!
lyssnar nu på bruno mars album om och om igen och känner mig grymt dissad av brur...... hahaha! men iaf! 
nu vet jag inte vad som händer, kolla i engelskaböckerna!?
 taggar iaf engelska nationella imorn! ett jag faktiskt kan klara! :D

kul förövrigt att hållas utanför ett hundratal internskämt, som emellanåt verkar vara riktade rakt mot mig. eller ja, hur jag pratar, uttrycker mig osv.. tur att jag kan roa någon antar jag!?

pusshej lagomglad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0