långt innan dom kallades för retero.

hejsvejs!
detta har varit en seeeeg dag, som alla andra onsdagar. jag hatar dom verkligen, HATAR!
men eftermiddagen bjöd iaf på en runda på marknaden, musikplugg, smink osv.
duktig som jag är har jag STORSÄDAT mitt rum helt random.
fint blev det!
och pappa. visst sov gärna i min säng sålänge du är sjuk så vi slipper ditt hostande osv, jag sover jättebra i din säng.
MEN. kom ihåg att det är trots allt MITT rum och det är jag som måste hålla i ordning, annars får jag skäll för det.
 så vänligen försök att INTE riva upp lakanen helt och hållet varje natt och sen täcka över det på morgonen med täcket!?
tack på förhand!

jag förstår mig för övrigt verkligen inte på lasse persson ALLS.
han menar på FULLT ALLVAR, att jag ska gå UT imorgon och SPRINGA ute i SKOGEN direkt på MORGONEN!? jag kommer absolut frysa RÖVEN av mig, och göra bort mig TOTALT eftersom detta än en gång visar att jag har SÄMST kondition av oss alla. FY!
WE ALL LOVE 9B RIGHT!? speciellt i en regnig skog. kan det bli surare!?
nu ska jag plugga.
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0