keep it loose keep it tight.

hejhej!
en snabbloggning hade jag tänkt mig! både torsdags och fredags natt har spenderats at @ebbas place, i torsdags bara vi och igår med neemi! jakob och jojo var ju med där på kvällen men dom stannade inte..
 igår hade jag och ebba bakexperiment, ilade till tåget för att hämta neemi och var och kollade på "lingon-filmen"
rriktigt bra måste jag säga! då med jakob jojo och nea!
idag har vi varit hos ebba, spelat eyetoy och tagit det chiiiiilll!
nu sitter jag och lyssnar på sjut bra musik och inväntar vår thaimat ska komma så jag får äta
sen ska jag vidare och fira finaste sally som fyller sexton år idag! grattis på dig sötnos!
hoppas på en bra kväll för mig och alla andra!
puss på er!


"lingonfilmen" hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0