det finaste jag har.

Tänk att han är min. tänk att han är min denna underbara fantastiska människa jag har framför mig är min.
Tänk att han vill vara med mig, vill kalla mig sin. Tänk att han hittade mig. Såg mig, pratade med mig, ville ha mig. MIG. Förut var han bara en snygg kille, och jag trodde att jag bara var en till tjej han pratade med.
Då var han en sån kille jag aldrig kunde få. Nu älskar jag honom, och han älskar mig. Han är det finaste jag har.
Han är den snyggaste som någonsin vandrat på denna jord. Med sina skrattgropar i kinderna, sitt svarta lockiga hår och hans ögon som alltid glittrar. Han kan lysa upp hela min dag bara genom att se på mig, han kan få mig att smälta av en kyss. Han är den som kan ändra mitt humör på en sekund helt utan ord. Han får mig att känna mig vacker, älskad.
jag älskar honom precis som han är för för mig, är han allt och lite till. han är den jag behöver, som passar perfekt.
En sån som andra kan spendera hela livet att leta efter. han är mer är jag kan beskriva med ord, han är fantastisk, han är bäst. Jag älskar honom mer än något annat och jag saknar honom när han inte är här.
han passar in i alla lägen, bland mina vänner i min familj. Alla gillar honom. Överallt. Han är det bästa som har hänt mig.
Jag är så otroligt lycklig att jag har någon som jag är övertygad skulle gå genom eld och vatten för mig, och jag skulle göra det samma för honom. allt är så logiskt med honom, allt verkar alltid falla på plats. På något vis.
Han har gjort mig till den lyckligaste flickan på planeten. Väldigt ofta kan jag fortfarande inte förstå att det är han och jag. Jag måste titta på honom en extra gång för att försäkra mig om att han är där, och att han inte ska någonstans.
Tänk att han är min.

Detta är min pojke, min älskling, mitt allt. Suel Frcić.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0