I'm still alive but barely breathing.

AJJ!
kan någon berätta för mig vad det är jag egentligen? asså jag har ont i halsen och örat och det är förkyling et vet jag, och ryggen är bara fucked up.
men det där andra. den där känslan av att varje liten rörelse tar alla mina krafter. känslan av att varje positionsbyte kommer knäcka mig på mitten, för hela jag är skör som glas. min kropp är så trött, så utmattad. men lägger jag mig för att vila kan jag inte vara still. fyfaaaan vad jobbigt detta är! jag vill bli FRISK!

saknar min pojkvän och min bästis <3


Kommentarer
Postat av: ebba !

i miss u girl <3

2010-12-16 @ 19:20:29
URL: http://ebbafolkessonblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

i miss u to! <3

2010-12-16 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0