I know it makes no sense.

tjenixen!
hemma idag igen, ebba säger att jag har gått in i väggen, mamma tror att jag är deprimerad.
riktigt så illa är det nog inte även om det är tungt ;)
härligt att blogg.se ser ut som det ska igen!
jag har blivit helt sjukt The Script-beroende!
1. the man who can't be moved.
2. for the first time. 
3. breakeven.
4. we cry.

dessa låtarna går på repeat hos mig och de är definitivt värda att lyssna på!
min älskade pojkvän gjorde min dag igår genom att dyka upp och överraska mig igår kväll,
 bara för att se att jag var okej! du är bäst älskling :')
han hade med sig bästisen Kling med, inget dåligt sällskap en torsdagkväll!
dom får väl skylla sig själv om dom blev smittade ;)
känner mig mycket bättre idag så i em ska nog jag och ebbiz ( <3 ) kolla på nya lägenheten,
 femte "hemma", jobbigt ska det bli att flytta igen men jag tar mig genom det denna ggn också!
that's it for now!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0